2016. november 30., szerda

Panasz

Valami miatt a blogspot úgy gondolta, hogy letöröltem a bejegyzéseimet. Pedig nem. Csak átmentettem egy másik helyre a 2016-os bejegyzéseket, ahogyan eddig is minden évben összesítettem egy bérelt helyen a "műveimet". Talán csak szabad? Vagy nem?
Ez itt most egy próba, vajon megjelenik-e az Ezt még elmondom gyűjtőcím alatt ez a panaszos bejegyzés. Ha igen, és lehet hozzá kommentet írni, legalább egy valaki jelezze, hogy látta, olvasta. Köszönöm szépen előre is.

14 megjegyzés:

  1. jaj, én is azt hittem - irtam is - hogy te tüntetted el a blogod(?)de hova? üzit se hagytál...(pedig én azért kerestelek mert meg akartam valamit újra nézni...)

    én úgy látom, hogy a blogspot a legmegbizhatóbb bloghely (el ne kiabáljam)

    a Panaszodat olvastam , remélem te is a kommentemet.De szerintem nincs okod panaszra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aliz, kösz, hogy szóltál. Egyszerűen nem adta ki a felületet, ahová írhattam volna, ma este meg egyszer csak kinyílt. Na, nem mintha annyi mondanivalóm lenne, de híradásnak jó lesz. :)

      Törlés
  2. ja , és nézd meg, itt van minden 2016-os bejegyzésed is, (oldalt a lista), sértetlenül... :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Rózsa, köszönöm. És hogy vagy? Javulnak a zúzódások? Remélem. :)

      Törlés
    2. Kicsit... Már kipróbáltam az autót, a porszívót...

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Ági, már éppen hozzád akartam fordulni mint blogspot-szakértőhöz. De jó! :)

      Törlés
  5. Igen, és már éppen sajnálni kezdtem az eddigieket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kriszta, talán az a baj, hogy a szerkesztőablak tetején olyan levél van, amit nem értek és nem is akarom megtanulni. Használom így, amíg lehet, aztán vége.

      Törlés
  6. Nekem is hiányzott! De itt vagy nálam is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mártikám, de jó! Most már csak legyen miről írnom. :)

      Törlés