2021. december 27., hétfő

Az idei karácsony


 

olyan gazdag volt, hogy még a kávés kanalak is csokoládéból voltak.Persze, vegán csokiból, mert mindannyian vigyázunk az egészségünkre. Nekem is van mire vigyáznom, az onkológiai kontrollhoz készült leleteim biztatóak voltak.
Az ünneplés részletei pontosan úgy zajlottak, mint máskor, evés-ivás, ajándékozás, hogy lehetőleg mindenki örüljön annak, amit kapott. A könyvek ebben az évben is központi szerepet töltöttek be. Azt szeretném, ha ugyanilyen vidáman, boldogan, szeretettel és  gyengéd figyelemmel találkozhatnék jövőre is mindannyiótokkal.

Megkaptam a kijavított számítógépet! Szorgalmas leszek, ígérem.  



11 megjegyzés:

  1. Kedves Klári, örülök kellemes híreidnek! Várom bejegyzéseid visszatérését. Magam is igyekszem újra felvenni a régi ritmust.
    Míg kézírásban is megtehetem, addig is itt kívánok boldog új esztendőt mindkettőtöknek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rózsa! Köszönöm a kommentelést meg a jókívánságot. Kezdek magamhoz térni, megpróbálok én is a régi cipőben járni. :)

      Törlés
  2. Jó hírek és örömteli beszámoló!
    Szerető családban töltött karácsonynál nincs is nagyon semmi, ami szebb lenne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rhumel, köszönöm, hogy ide pillantottál, valóban nagy örömet hoz mindig a család, és a baráti hangok, érzések nemkülönben. Készülök egy hosszabbal, elő a szemüvegeket!!! :)

      Törlés
  3. Örülök, hogy a családoddal tudtad tölteni a karácsonyt, és szépre sikeredett az ünnep.
    Azt is nagyon jó volt olvasni, hogy a leleteid biztatóak voltak.
    A könyv mindig jó ajándék, én is örültem, ha karácsonyra azt kaptam. Rögtön bele lapoztam mindegyikbe, és utána megvolt a programom jó pár hétig, míg olvastam őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, a könyvekkel pontosan így voltam én is, egész életemben, legjobb volt a karácsony, amikor egyszerre kaptam minednkitől, nénik, keresztanyám, anyukám, nagymamám, mind elhalmoztak könyvekkel. Amikor szegények voltak, keresztapám egy egész könyvet lefordított nekem németből, azt kaptam a többi mellé, szépen gépelve. Mindig csak a legszebb pillanatokat őrzöm meg.

      Törlés
  4. A jó leletek és a könyvek, a családdal töltött boldog idő, a megjavított számítógép, a szeretet - nem fontossági sorrendben - igazán csodálatos ajándékok. :) Még nagyon sok, ilyen szép karácsonyi ünnepet kívánok Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Borka, minden örömteli perc nagyon fontos, az idegeskedés, a beszerzések, az anyagi források,a gyarapodó nagycsalád új és új, nemszeretem jelenségeit jó lenne messzire űzni. Köszönöm a jókívánságot, a közeliek mindent megtesznek, hogy valóra váljon.

      Törlés
  5. "Kívül, belül maradjon
    Békében az ország;
    A vásárra menőket
    Sehol ki ne fosszák.
    Béke legyen a háznál
    És a szívredőben.
    Adjon Isten, ami nincs,
    Ez uj esztendőben."

    Boldog új évet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  6. Borka, ez a székely köszöntő mindig a szívem közepében volt. Köszönöm! BUÉK neked is.

    VálaszTörlés
  7. Ki akartam törölni, de nem mertem. Fogalmam sincs, hogyan kezeli a blogspot a törléseket. Jártam már úgy, hogy egyetlen mondat törlése miatt az egész blogom megsemmisült. A blogspot volt-e a ludas, vagy más, aki érti a csíziót, nem tudom. Hazárdjátékot nem játszom, de más játék se az én területem. Meg angolul se tudok.

    VálaszTörlés