2022. június 1., szerda

Június elseje

Csak azért jöttem, hogy szégyenkezzek. Már megint elröppent egy hónap, bár nem éreztem, hogy ne lettem volna jelen a blogvilágban. A közös témája eléggé lefoglalt hogy hozzá tudjak tenni valamit, az itthoni viszonyok nem mindig teszik lehetővé a könnyed megszólalást.

Szerencsére a kartörés utáni gyógytorna ismét bevált, egész jól megerősödtem a gyomláláshoz, locsoláshoz, egyéb házi munkákhoz. Pünkösd utánra van időpontom az onkológiára. Ha kedvező véleményt kapok a jövőre nézve, tudatni fogom itt a blogon. 

Most bemutatom a lányom legújabb festményét. Talált egy képzőművész oktatót, együtt kutatják, milyen technikával nyúljon a neki kedves témákhoz. Az erdei út szélén, amíg a kutya élénken szaglászott a bokrok között, ez a gyomnövény mutatta meg Jutkának, milyen lenne, ha nem gaznak, hanem tündérfűnek születik.



12 megjegyzés:

  1. Klári, szégyenkezésre semmi okod. Hisz semmi sem kötelező itt, a Te blogod, nincs előírt penzum amit teljesítened kell 🤗. Mi meg örömmel várjuk, majd olvassuk, ha írsz. A tündérfű pedig finom, légies és valóban tündéri.

    VálaszTörlés
  2. Jó volt olvasni, hogy karod megerősödött.
    Én is azt mondom, hogy szégyenkezésre semmi okod. Annyit és annyiszor írsz, amennyit akarsz, és tudsz, de tudd, hogy mindig szívesen fogadom, ha jelentkezel.
    Várom az onokógiáról a véleményt. Drukkolok neked.
    Nagyon szép a festmény, igazán tehetséges a lányod. Mindig szerettem volna festeni, de nem vagyok hozzá elég jó és ügyes. Ahogy verseket sem tudok írni. Hiányzik belőlem a művészi véna.

    VálaszTörlés
  3. Klári, nagyon várom az onkológiai eredményt, nagyon szeretném és kívánom, hogy minden rendben legyen!
    Jutkád festménye nagyon szép, érdekes a téma.

    VálaszTörlés
  4. Klári, örülök, hogy a karod rendbejön lassanként! Nekem 13-ra van időpontom az onkológussal... Kívánom, hogy jó prognózist kapjál, akkor egy időre fellélegzik az ember.
    Lányod képe szép, finom munka, bizonyára nagy öröme telik benne neki is!

    VálaszTörlés
  5. Rózsa, örülök, hogy közel egyidőben kapunk obsitot legalább egy évre, ahogy remélem. Jutka finom munkája olyan, mint ő maga.

    VálaszTörlés
  6. Borka, köszönöm az együttérzést és hogy tetszik, amit közre adtam.

    VálaszTörlés
  7. Éva, te túl szerény vagy. Akkor is kedvvel és érdeklődéssel fogadnánk a posztokat tőled, ha rajzban vagy fényképen lenne a közlendőd, vagy ahogy most teszed, sok pozitív érzéssel írsz mindenről. Köszönet érte!

    VálaszTörlés
  8. Rhumel, de jó, hogy tetszik a tündérfű. Megpróbálok egy jobb fotót csinálni róla. Köszönöm, hogy ránéztél.

    VálaszTörlés
  9. Klári! Én annyira szeretem ezt a címet: "Ezt még elmondom", hogy amíg - akár Rózsánál, akár Évánál - meglátom az oldalsávban, azonnal megnyitom, és újraolvasom. Tegnap több bejegyzésedet is visszaolvastam. Mindig megállapítom, hogy hallatlan erőd van a feladataidhoz. Nagyon inspiráló számomra, hogy igen, így kell ezt csinálni! Kicsit sem elhagyni magunkat. Kívánom, hogy azt halld majd az onkológusodtól, amit nekem is mondott tavaly ősszel: "Én már magát gyógyultnak tekintem!"

    VálaszTörlés
  10. Drága Kelemen Éva, sajnos nem úgy végződött ez a találkozás az orvosommal, ahogy mindannyian számítottunk rá. Talán nem találta elég alaposnak a ct kiértékelését, vastag (félkövér!) betűkkel ráírta a beutalóra, mit hiányol és október negyedikére kell vinnem újabb leleteket mamma ultrahangról is, meg nőgyógyásztól és más vizsgálati eredményekről. Ahogy értem kommented utolsó mondatát, neked több tapasztalatod lehet ezt a gonosz bajt és a műtéti megoldásait illetően. Kicsit letört, hogy nem haladok elég jól. Köszönöm az autentikus helyről jövő biztatásodat!

    VálaszTörlés
  11. Klári, szóban is kifejezte elégedetlenségét az orvos? Hátha ez az októberi időpont nem is jelent annyira rosszat, mert máskülönben sürgősebben akarná azokat a kiegészítő leleteket - legalábbis nekem ez a gondolatom támadt, a próféta szóljon belőlem. :))
    Örülök, hogy a karod szépen erősödött.

    VálaszTörlés
  12. Ági, azt hiszem, én rontottam el mindent az ostoba megjegyzéseimmel. Nemcsak az orvos, hanem a baráti kapcsolatok is lazulnak emiatt. Az orvos egyébként nem volt elégedetlen,amikor rákérdeztem, mit is gondoljak erről a találkozásról, azt mondta minden rendben van. Miért nem kérdeztem meg, akkor miért fáj és feszül, arról fogalmam sincs. Nem tudok összefüggően beszélni, ezért folyamodom az íráshoz néha. Te pedig a próféta vagy, már annak is születtél! :)

    VálaszTörlés