2016. április 14., csütörtök

Végre lementem a kertbe

 Japán lonc az erkélyről nézve:


Mégse rágta ki télen a tulipánhagymákat a pocok:

Miért nem tudok a képek közé betenni egy-egy sor aláírást?
Szóval, a tulipánok után jön a kis körtefa, a legújabb szerzemény. Már három éves, de csak ősszel sikerült úgy metszenem, hogy tavaszra ekkora virágzást produkált.
A rózsaszín kis bokor is új, szintén három éve ültettük a vesszőt a nagy japánbirsről a kert végébe. Tavaly csak leveleket hozott, nem virágzott, most nekidurálta magát.
A kedvenc kis körtefám profilból. :)
A cseresznyefán a téli rügyek hirtelen duzzadtak meg, és néhány nap alatt kivirágoztak. Épp ideje, már csak egy üveg cseresznyebefőttünk maradt.
Ez a babarózsa először csak virágot szokott hozni, utána növeszti ki a leveleit. Most egyszerre hajtott ki mindent. Meleg volt neki a tél?

7 megjegyzés:

  1. miért nem ugrik az enter a képek között? vagy mi a probléma

    különben annyira kedves a kert

    VálaszTörlés
  2. Katalin, nem ugrik. Ezúttal nem ugrott, pedig szokott. Én meg ráuntam, nem tudok annyit ülni a gépnél.

    Úgy örülök, ha kihajt a kertben valami, amivel én bajlódtam. Kösz, hogy megnézted!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam is előfordul néha (nem értem), de olyankor a jobb klikkel ráállva ad olyan lehetőséget, hogy képaláírás, és oda enged begépelni szövegezést

      Törlés
  3. Hogy tudsz lemenni ezen a sok és meredek lépcsöfokon?...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rózsa, ezek jó kis lépcsők, kapaszkodom két kézzel, a sérült oldalon erősebben, és gyorsan fönn vagyok.

      Törlés
  4. Gyönyörűen virágzik minden!
    A lépcsővel nekem is gongjaim akadtak volna még "virgoncabb" koromban is. Ha lelátok két lépcső között, "sokkot kapok", és a második foktól már se föl-e le :-(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Andi, tényleg bírom a lépcsőt, nemcsak most, mindig. :)

      Törlés